بیا دستم بگیر

بیا دستم بگیر و بگذران مرا
از عرض این خیابان سرنوشت
اینجا همیشه نبود کسی
آدم بزرگ تر از شما
بیا دستم بگیر و مرا تا شکفتن ببر
خسته ام از لحظه های خزان زده
اینجا همیشه نبود کسی
زبهار باخبر تر از شما
بیا دستم بگیر و مرا تا خدا ببر
تصمیم شیطان انگار فریب من است
اینجا همیشه نبود کسی
زگناه بریده تر از شما
بیا دستم بگیر و مرا تا امید ببر
از فریب روزگار دلم گرفت
اینجا همیشه نبود کسی
آمدنش خوش خبرتر از شما
بیا دستم بگیر و مرا تا یمین ببر
زدود دوزخ دنیا نفس گرفت
اینجا همیشه نبود کسی
این همه بهشتی تر از شما
{تقدیم به کسی که هر جمعه منتظرش هستیم }
+ نوشته شده در شنبه سی و یکم فروردین ۱۳۹۲ ساعت 21:55 توسط سید عسگر نبوی
|

سخت است که ازباغ وصنوبرگویم